Jumaat, 25 Mei 2012

Misteri Sebuah Header Yang Menyeramkan

ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera buat rakan2 seperjuanganku.. semoga korang sentiasa di dalam lindungan dari_NYA.. Amin..


Apa macam korang semua, sentap tak tengok entry-entry seram yang Nh paparkan.. haha.. lagi-lagi bila korang baca tajuk di atas, tentu korang semakin sentap ingin mengetahuinya dengan lebih lanjut.. har har har.. sebenarnya entry ini adalah lebih kepada tujuan memberikan sebuah penghargaan kepada seorang sahabat blogger.. nampak header kat atas tuh? ha kerana sentuhan beliaulah membuatkan blog ni nampak sangat penuh misteri yang masih belum terungkai..ekekekk..


Nh dengan beliau boleh di katakan baru saja kenal mengenali antara satu sama lain, kalau ikut bulan lebih kurang sebulan lebih mungkin.. Beliau sering berkunjung ke blog ini, sikap ramah yang beliau tunjukkan membuatkan Nh rasa semakin selesa berkawan dengan beliau.. dan di sertai komen dan kritikan yg membina serta pendapat daripada beliau membuatkan Nh rasa lebih bersemangat dalam dunia blogging ini..  jutaan terima kasih kepada beliau kerana sudi memberi bantuan yg sangat Nh harapkan..


Ok sebelum Nh kenalkan pada korang siapakah beliau yang Nh maksudkan.. mari kita lihat sendiri sentuhan kreatif dari  beliau dengan HEADER BARU di blog ini.... 






Cantikkan? Nh pun tak sangka beliau dapat mereka header ini tampak seram seperti ini.. ini adalah satu penghargaan beliau pada Nh.. terharu der... huhu..

Jadi persoalannya sekarang!! siapakah 'BELIAU' yang Nh maksudkan? 


Nampak header ni? yer beliaulah yang Nh maksudkan.. Lana The journey begins.. Beliau berkemahiran dalam mereka header, fist time Nh tengok header blog kawan2 yg beliau reka terus Nh rasa berkenan dengan rekaan beliau.. dan setelah menunggu selama 3hari maka siaplah header blog ini dan yang membuatkan Nh terharu bila header yang beliau reka ini diberi secara percuma tanpa bayaran.. sebabnya menurut beliau ini adalah kali pertama rakan blogger menempah header pada beliau..

Jutaan Terima kasih pada Lana kerana memberi sumbangan ikhlas pada blog nasir hamzah.. Lana... semoga diberkati umurmu dan dilimpahi rezeki serta mendapat kerja yang baik.. Amin...

10 ulasan :

AMALINA YAAKUB berkata...

header menyeramkan...

caliph shuriken berkata...

yup, header ni sy tgk kt fanpage lana aritu.. cpat arr upload sini bro ^^

Unknown berkata...

Tahniah kepada BELIAU (adalah bloger kesayangan ramai tu) he he he dan juga kepada Nasir.. keep it up dgn citer2 seram yg creepy hu hu hu oh ya PPP dah add frend request kat FB Nasir kalau sudi silalah accept hu hu hu

Tanpa Nama berkata...

peh untunglah ada org buatkan header..
sis pun baru kenal dgn sis lana lebih kurang cm abam jugak..
happy blogging abam..
>.<

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum nasir..

Senyum je boleh tak?hehehe >_<

Terima kasih banyak.. :)

Unknown berkata...

wah..header kali ni stylo bro.. memang kena dengan tema blog ko

Unknown berkata...

mujurlah header saya tak seram kan..hebat Nasir.

puanbee berkata...

oh blog seram ye ... Ok cantik ... nanti cuba baca entri lain pulak

nasir hamzah berkata...

terima kasih puan bee sudi singgah blog sy.. terima kasih gak pd kwn2ku semua.. hari ni tak sempat nak membalas komen korang semua..huhu

Unknown berkata...

nampak seram tapi stylo.. :)

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..