Khamis, 10 Mei 2012

PELIK: Telur Ini Menyerupai Wajah Makhluk Asing



Korang selalu makan telur? hah!! jaga-jaga lepas ni, mana tahu dalam telur yg korang makan tu ada anak mahkluk  asing? haha.. naya jer.. hehe gurau ok.. Ok perkongsian hari ini, NH nak korang lihat sendiri sebiji telur ayam yg menyerupai wajah makhluk asing.. macam mana tu? sila lihat gambar di bawah ini untuk mendapatkan kepastian..


Melayukini.net – Pelik! Telur Ayam Menyerupai Wajah Makhluk Asing..


Satu penemuan yang mengejutkan bagi dua orang penternak ini iaitu George and Olga Mitchell. Mereka amat terkejut apabila mereka mendapati ayamnya mengeluarkan telur yang menyerupai wajah seperti makhluk asing.


George, yang telah mempunyai ternakan ayam selama kira- kira 30 tahun, berkata “Saya mempunyai ayam selama bertahun-tahun tetapi saya tidak pernah mempunyai apa-apa seperti ini sebelumnya. Ia sukar dipercayai” Melayukini.net - 


Walaupun ia tidaklah menyerupai wajah secara seratus peratus, tetapi ia seakan mirip. Namun ini mungkin adalah secara kebetulan yang kita sendiri tidak mengetahui bagaimanakah kejadian seperti ini boleh terjadi. Penternak ini bagaimanapun amat teruja dengan penemuan telur yang pelik ini.


sumber


NH : macam-macam perkara pelik berlaku sekarang ini..

4 ulasan :

Nurul Farhan berkata...

telur ayam menyerupai wajah makhluk asing plk dh.. mcm2 skrg ni kn.. seb bek wajah makhluk asing,, klu menyerupai wajah penternak tu ke.. tak ke lgi seram.. =.=

semuanya kuasa Allah kan.. ^^

Miqael Arshad berkata...

salah kemutan kut... ::: ikikikik :::

KUASA ALLAH :-)

PCL berkata...

subhanallah! menyedari akan kebesaran Nya.....kalu ditetaskan adakah ia akan menjadi ayam alien betul2.

Dayang Deno berkata...

memang pelik!! kalau org nak ukir mana boleh nanti pecah kan..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..