Khamis, 8 Mac 2012

LAGI GAMBAR HANTU TERAKAM DISURAU LAMA


Salam sejahtera pada kawan2 semua, apa kabar? harap korang semua sihat yer.. pada entry kali ini aku nak kongsi sikit pasal misi aku pergi ke surau tinggal yg terletak di area kampung akak aku kat batu pahat tempohari..

Aku ada paparkan entry tu sebelum ini, korang dah tengok kan gambar entiti yg aku dapat rakam kat surau tu, hah? belum?? ok2 korang jangan risau, pada yg belum tengok tu korang klik pada tajuk dibawah ni


********************************************************
Ok nak dijadikan cerita, semalam aku cek balik gambar2 yg aku ambil kat surau tu, ada 4keping gambar semuanya.. terkejut aku apabila mendapati ada lagi gambar entiti terakam, yg aku terlepas pandang sebelum ni.. jadi aku nak kongsikan disini, korang cuba perhatikan betul2 gambar dibawah ini..

gambar ini gambar yg pertama aku ambil, korang tengok kawasan yg aku bulatkan, dan yg aku zoomkan, kosong, tak ada apa2 kan?.. ok korang lihat gambar yg ke dua pula dibawah

ok gambar yg  ke dua ini cuba korang perhatikan betul tempat yg aku zoom tu, seperti ada kepala yg di balut dgn kain putih..
Jika korang nak lihat dengan lebih terang korang save dalam pc pastu korang zoom

Aku tak pasti samaada ianya berlaku dari efek flash kamera atau memang benar benda tu terakam sekali.. korang lihat korang yg menilainya.. aku hanya ingin berkongsi sahaja.. 

Apa pandangan korang dengan gambar korang lihat sebentar tadi? ok kalau korang ada masa sila beri komen tentang gambar tersebut.. hokeh.


Akhir sekali jangan lupa like jika korang suka entry ini...

****************************************

1 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum admin blog..
Apa yg sy nmpk, yg gambar kt atas tu pn mmg dah ada kelibat putih 2...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..