Selasa, 20 Mac 2012

PENGHARGAAN BUAT RAKAN BLOGGER



Salam 1Malaysia buat rakan2 seperjuangan dan pembaca2 blog nasir hamzah.. tak kira dimana sahaja korang berada.. Semoga sentiasa sukses dalam menjalani liku2 kehidupan yg serba mencabar... pada kali ini aku nak buat satu entry tentang rakan2 blogger yg sudi mempromosikan blog nasir hamzah yg tak seberapa ini.. yg masih dalam belajar mengenali dunia blogging... terima kasih diatas sokongan dan semangat yg korang berikan..


Pertama sekali aku ingin mengucapkan sekalung penghargaan kepada En MELVISTER kerana beliau banyak membantu memberi nasihat serta tips yg berguna untuk terus cemerlang dalam dunia blogging.. InsyaAllah.. beliau juga  telah menerima permintaan aku supaya mempromosikan entry yg bertajuk GAMBAR ENTITI TERAKAM DISURAU LAMA untuk di siarkan ke dalam blognya.. walaupun beliau telah berjaya dalam dunia blogging tapi beliau tidak sombong dengan blogger mentah seperti aku ... semoga beliau berjaya dan terus maju dalam mengejar citanya2nya..


Tidak lupa juga kepada EN ZARIN dan EN PCL yg sudi meletakkan link blog nasir hamzah di blog mereka, dan sentiasa memberi komen pada setiap entry , terima kasih atas dorongan, kritikan dan semangat yg korang berikan.. semoga korang sukses dan berjaya dalam apa jua bidang yg diceburi..


Kepada rakan2 lain yg tidak disebutkan namanya, aku tahu korang juga telah banyak memberikan sokongan kepada aku.. terima kasih kerana menjadikan aku salah satu rakan korang semua..dan terima kasih yg tak terhingga  kerana korang sudi membaca entri2 aku di blog yg masih baru ini.. jika tiada korang apalah sangat blog nasir hamzah ni..

Akhir kata, maafkan aku jika ada kesalahan dan kesilapan dalam entry ini.. semoga silaturahim yg kita jalinkan ini memdapat rahmat serta keredhaan dari-NYA.. AMIN..

...SEKIAN...
*****************************************************************************


4 ulasan :

Kakiwayang.com berkata...

Good luck...blogger kalau konsisten pasti mendapat feedback yang baik...=)

Pemandu Teksi berkata...

thanks juga en Nasir kerana selalu bekerjasama... Entri anda memang best!!

Pemandu Teksi berkata...

Sama-sama en nasir, anda juga banyak membantu saya...

Anda punya blog memang best!!!

sepertimana kata kartun wonderpets, "apa yang penting kerjasama"...

nasir hamzah berkata...

kaki wayang, thanks..

pemandu teksi jb, sama2lah kita berkongsi pendapat dan memberi semangat untuk terus maju dalam hidup..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..