Khamis, 29 Mac 2012

TAHNIAH BUAT ABBY ABADI

salam buat korang semua..

Enty kali ini aku nak kongsi gambar-gambar dan sedikit ulasan tentang artis kita abby abadi yg kini sudah bertudung.. walaupun sebelum ini abby pernah memakainya ketika menghadiri majlis ceramah Ustaz Azhar Idrus, tapi pada kali ini abby betul-betul telah membuat keputusan kekal bertudung.. alhamdulillah syukur..

Setelah Abby pulang dari mekah, kerana menunaikan ibadah umrah pada 15 hingga 26 Mac lalu.. kini Abby telah membuat keputusan untuk bertudung.. memang inilah pilihan yg bijak dan ditunggu-tunggu oleh peminat Abby Abadi.. tahniah Abby..


Beliau amat bersyukur kerana urusan ibadahnya disana dipermudahkan.. dan itulah pengalaman pertamanya menunaikan ibadah tersebut..


" Takut juga jika terjadi senario sekejap pakai tudung sekejap buka tudung, tetapi Alhamdulillah, dua hari sebelum kembali ke kuala lumpur, di depan KAABAH saya nekad untuk bertudung" ujar Abby Abadi..




Abby juga berharap perubahannya ini tidak akan menjadi masaalah pada orang sekeliling..


Nasir Hamzah : Cantikkan Abby bila bertudung.. 

7 ulasan :

susulemakmanis berkata...

comel abby brtudung..alhamdulillah

Mimi Nur Farahin Hassan berkata...

Alhamdulillah. Happy tengok beliau pakai tudung =)

nasir hamzah berkata...

Yer, semakin nampak perubahan beliau.. apapun kita sama2 doakan yg terbaik buat Abby...

Pemandu Teksi berkata...

alhamdulillah syukurillah...

Nik berkata...

comel sgt kan...suka abby abadi :)

nasir hamzah berkata...

ye en zarin, syukran..

nasir hamzah berkata...

ye comel banget..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..