Jumaat, 14 September 2012

GPS Meletup Dalam Kereta

Assalamualaikum...

Apa kabar korang semua? Moga2 korang sihatlah hendaknya.. walaupun Aku sendiri tak berapa nak sihat nampaknya.. tapi aku gagahikan juga untuk mengupdate entri ni..

Pada kali ni aku nak kongsikan pada korang beberapa keping gambar kerosakan dalaman kereta yang dikatakan akibat dari letupan sebuah gajet yang semakin ramai orang gunakan iaitu GPS... Disebabkan aku ni seorang pengguna tegar gajet ini jadi aku terpanggil untuk kongsikan pada korang semua.. heh..

Menurut sumber yang aku perolehi ini, akibat dari kepanasan yang melampau menyebabkan gajet GPS ini tiba2 meletup.. nasib baiklah semasa GPS ni meletup tuan punya kereta ni tak ada dalam kereta.. kalau tak ke naya jer...

kejadian ini terjadi di luar negara.. dikatakan GPS yang di beli ini adalah dari jenama murah punyalah.. emm entahlah.. jom kita layan gambar ni dulu...






Sampai macam ni sekali kesan dari letupan gps? huh.. Bila aku tengok gambar ni terus aku jadi trauma pulak nak guna GPS.. huhu.. tapi kalau tak guna nanti bimbang pulak sesat jalan... apapun berhati2 lah yer kawan2 suma.. malang tak berbau.. 

sumber asal dari melayukini.net

13 ulasan :

paripariputih berkata...

dah macam kena letup dgn bom jer ni??? ish ish ish.. bahaya nye..

BeLLa berkata...

wahhhhh patut beli yang original..yg ada original tu la yang berkualiti bia la mahal pun asalkan berbaloi then bole guna utk seumur hidup

nasir hamzah berkata...

ppp: teruk bukan kesan dari letupan GPS tu.. huh mintaklah dijauhkan ianya berlaku pada diri kita semua..

nasir hamzah berkata...

Bella.. yup betul tu bella apa yang awak cakap.. biar mahal sikit tapi tidak merbahayakan diri kita...

bukankosong berkata...

lepas guna ambik simpanla kot

aku guna iphone nyer je

caliph shuriken berkata...

diorg beli & pasang bom agaknya...

♢ℍazzim♢ berkata...

seb baek keta bapak haku tate gps

boni kacak berkata...

made in china la tu.. adoi.. bahaya betul

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

uiss...dasyatnya impak dia
mcm kena bom jer
bahaya juga gps nih

Lina md. munir berkata...

Ala dulu-dulu sebelum ada GPS pun ramai juga yang tak sesat. Orang tua-tua ada berkata ' malu bertanya sesat jalan'. Kenapa saya tulis begini ? Kerana saya TAK ADA GPS..hahaha

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum.

Nasir..sihat ea? Maaf nasir..lama lana tak singgah sini, :)

Ni dah mcam bukan GPS..dah macam GPB..global positioning bom, hehehe.

Letak je, meletop,huhuhu.. bahaya.. beli produk mcmni, kena gi kat tmpt yg betul. Jgn pakat beli sbb nak rega murah.

Fiza Suhaimi berkata...

teruknya drpd kesan gps tu meletup.. mustahil boleh meletup.. orang tu beli yang tiruan agaknya..

azstory berkata...

gps yang dipakai lama secara berterusan pun akan panas.. so kasi dia rehat jap..^_^

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..