Isnin, 14 Mei 2012

Gambar Penampakan Hantu Berbaju Putih di Kampung Mengkarak

Penampakan berikut ini berlaku di sebuah kampung Mengkarak Bera Pahang, Sumber ini Nh ambil dari Blog Wartagua, Menurut pengirim gambar ini, penampakan imej hantu perempuan berbaju putih itu muncul selepas dia mengambil gambar seorang budak yg duduk menyangkung dalam gambar tesebut, katanya lagi hanya mereka berdua sahaja yang ada di situ dan ketika itu menghampiri waktu magrib... selepas dari kejadian penampakan itu budak itu mengalami demam selama seminggu..

begitulah serba sikit ulasan berkenaan gambar penampakan hantu ini.. kalau di perhatikan memang penampakan ini macam betul, tapi entahlah ek,cuba korang lihat sendiri..


Memang jelas kelihatan kakinya tidak jejak ke bumi.. Korang nilaikan lah yer.. Wallahualam...

13 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Salam..hurmm

Susah nak menilai alam ghaib hanya berdasarkan gambar..

Bukan menidakkan kewujudan nya..hurmm..taktaulah nasir..hehehe.

sis92 berkata...

wuu takdak kaki..

Boni JLL3 berkata...

tangan dia pun tak kelihatan

Muttallif berkata...

Ngeri sangat nak lihat malam2...adohhh....

cha'e berkata...

tapi lawa sangat hantu ni .. ohooo

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

Hanya Allah je yang tahu..

Opai berkata...

bayangkan perasaan budak tu lihat balik gmbar yang diatangkap tu..

deno berkata...

erk .. entah2gambar budak yang sdg melompat... entah la...

yana halim berkata...

kalau saya yg jadi tukang snap pun boleh demam jugak nih...huhu..

Miss Haren berkata...

Hantu budak..? o.O

ferdinand hegemur berkata...

serem bangettt....

Tanpa Nama berkata...

tangan pun takda

Tanpa Nama berkata...

mcm nmpk tulang je..tulang warna putih

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..