Selasa, 18 Disember 2012

Keting, Keting, Keting.... Hais...




Alahai...nak cerita pun sedih lahh.. Tapi inilah namanya dugaan.. huu apapun kena terima juga dengan hati yang lapang... hukhuk...

Dua hari Nh trauma nak tengok keta nh sediri.. bila terpandang je rasa lemah satu badan.. huu walaupun kau kecil dan comel.. tapi kaulah tempat aku kesana kemari.. Tapi apa dah jadi sekarang?? adehh...

Takpelah walau kocek ni tak berapa nak keting2 terpaksa jugalah aku keting2kan juga.. haha..

Cobaan.....


10 ulasan :

boni kacak berkata...

hahaha..sabar bro.. ni semua dugaan hidup ni..hehehe

kopi pasta berkata...

kenapa boleh pecah? ada org dengki baling batu ker?? sabar,sabar. ada hikmah di sebalik semua tu.

the malay male berkata...

dugaannnnnnn

uncle berkata...

apa sudah jadi wei? ishhh tumpang bersimpati dengan kamu..takpa..uncle akan kting setiap hari..kasi up ko punya income huhuuu

bersabar .. semua tu dugaan belaka.

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum.

Kenapa dengan cerminnya nasir?

nasir hamzah berkata...

Boni: tulah dugaan hidup namanya..hehehe

Kopi Pasta: Takderlah miko, dah nak kena camana, rehda ajelah.. hihi.. ya mungkin ada hikmah apa yang berlaku ni..

the malay male, ye betul tu..

uncle: thanks yer uncle, kiting2kan selalu yer..haha

Lana: takpelah lana, toksah citer lah..hikhik..

kak nora berkata...

Assalam, kenapa ngn kereta tu? nape berbungkus cermin nya?

KY berkata...

KY pun kena jua hari tu, orang mesen rumput, tapi Alhamdulillah...mereka yg bayar heeee

nasir hamzah berkata...

Kak Nora:: Waalaikumsalam, hihi cermin kereta tu pecah kak, tu yang nh bungkus plastik, sementara nak ganti baru..

Cikgu Fikri berkata...

biar betik?
xpew bro..
sabar..
nnti repair yer... :)

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..