Isnin, 10 Disember 2012

Video Anaconda Semasa Memuntahkan Bangkai Lembu...

Salam, Apa kabar kawan2 ku semua.. di harapkan korang semua sentiasa dalam lindungan-Nya, Dah beberapa hari ni NH tak dapat nak update pun entri kat blog ni.. Penatt.. takde mood, blank salah satu penyebabnya.. Walau apapun NH tetap akan update dari masa ke semasa bagi membuatkan blog NH tidak bersarang.. haha..

Oklah perkongsian kali ini NH nak bagi korang semua tengok satu Video dimana seekor Ular Sawa Gergasi telah memuntahkan bangkai seekor lembu yang dibahamnya.. Kejadian ini berlaku di sebatang sungai sebuah hutan di Brazil..

Eeeeiii geli makk.. haha.. pada sapa yang sanggup nak tengok tu silalah korang saksikan video dibawah ini.. tapi pastikan bukan waktu korang sedang makan tenghari okeh.. pastikan itu... huuu..




Amacam? Korang nak tahu sesuatu? Ya NH tengok separuh je video ni ok.. Tak lalu.... aha....

5 ulasan :

paripariputih berkata...

ok ppp tak kan tengok... :P takut tak lalu nak makan nanti... ha ha ha

Mia Liana berkata...

Huhuhu... Mia pun takut nak tengok... Tak berani...

nasir hamzah berkata...

awat ppp, cer tengok cer tengok..hehe

nasir hamzah berkata...

lah mia tengok jelah... takda apa pun.. cehh padahall...hehe

caliph shuriken berkata...

xmo tgk laa, baru nk bekfas ni, huh...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..