Sabtu, 18 Februari 2012

Misteri Alam Bunian part terakhir

MISTERI ALAM BUNIAN PART 1

Ok hadiah dan kejutan yg aku maksudkan  adalah gambar2 tempat kejadian yg berlaku dalam kisah Misteri alam bunian.. khas buat korang yg mengikuti kisah ini.. gambar2 dibawah ini aku ambil pada 14 hb febuary 2012.. bertempat di sekitar rumah akak aku.. okey tanpa membuang masa mari kita lihat.... 


Disinilah dikatakan tapak pondok usang yg dilihat oleh anak hj amin itu.. bersih berbanding kawasan disebelahnya yg bersemak..



Ini kawasan sebelahnya yg bersemak...



dibawah rumah ini pula dikatakan terdapat banyak mahluk halus yg tinggal.. benarkah?? 



Dikawasan halaman rumah ini pula tempat  zana selalu bermain basikal bersama2 kawan mistik nya itu...




Zana.. seorang budak yg periang,peramah dan selalu tersenyum bila ditegur.. tiada siapa yg menyangka budak ini boleh melihat benda2 halus yg kita tak nampak...


Di ruang tamu ini seringkali terdengar bunyi lantai dipijak seperti org sedang berjalan..prappp, prappp, prappp. bunyinya...


Dari arah sinilah shahirah terdengar org sedang menyangkul tanah diikuti suara tangisan yg tersedu2...


Yg last ini rombongan kami bertandang untuk meyiapkan kisah misteri alam bunian

Ok itu sahajalah yg dapat aku hadiahkan buat korang yg setia mengikuti kisah ini, jika korang peminat kisah mistik nantikan kisah yg akan aku paparkan tidak lama lagi.. tunggu.....

nota: sejak berubat dengan salah seorang ustaz, Zana sudah tidak lagi diganggu oleh mahluk halus dan rumah yg akak aku tinggal sudah tidak ada gangguan dan tidak kedengaran bunyi tapak kaki orang berjalan.. ALHAMDULILLAH..

jutaan terima kasih kepada anda yg telah membaca kisah ini dari awal hingga akhir..

4 ulasan :

BLack MarKet berkata...

takkan cerita habis dengan tergantung??
mcm mana pula dengan zana ???
dan rumah tersebut??


http://dinetfm.com

Tinta Lana berkata...

Salam nasir :)

adehh..suspen tol citernye. Kiranya, yg hantar kad kawin tu, anak hj amin kan? bpe la umurnya.. mesti kecik lgi kan. jarang org besar nampak benda2 cmtu.

Mujur ada ustaz tolong kan..mudah2an..takdala lgi gangguan2 pelik selepas ni ya..

#aaa..gambar2 hantu yg nasir letak dalam misteri alam bunian ni..agak menakutkan.. T_____T huhuhu

nasir hamzah berkata...

salam lana.. tahniah kerana lana telah menghabiskan bacaan misteri alam bunian ini..cewah!! hehe
Alhamdulillah, sejak berubat dengan ustaz tu gangguan tu dah takda lagi..

pasal Hj amin, anaknya memang masih kecil dalam 10tahun gitu umurnya.. biasalah budak2 nikan takda dosa, bersih... tu yang boleh nampak tu kot.. wallahualam...

thanks eh lana...

Cikgu Fikri berkata...

terbaik ar citer ni..
best plak baca..
aku baca dari siri 1 sampai last...
:)

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..