Ahad, 15 Julai 2012

Wow!! Gambar Belon Air Pecah Dalam Gerak Perlahan

Assalamualaikum..


Hari ni Nh nak bagi korang lihat gambar yang cukup menarik dan rasanya ada diantara korang tak pernah pun melihatnya sebelum ini, termasuklah NH.. yang pastinya gambar belon air pecah ini akan bisa menggamit kenangan korang sewaktu kecil2 dulu.. jom kita lihat gambar bila belon air ini pecah dalam gerak perlahan...









Cantikkan, selalunya kita lihat belon air pecah mcm tuje... Takda sapa pun yang menghiraukan bagaimana situasi dan keadaannya ketika pecah.. Tapi sekarang bila kamera pun dah semakin canggih dapatlah kita melihatnya dan ianya sangat2lah menarik sekali serta memukau pandangan mata.... cehhh...


Dulu kalau NH nak main belon air ni, selalu guna batang dahan pokoh betik.. sampai penuh mulut dengan air sabun... Tapi sekarang nahh mcm2 jenis ada dipasaran.. beruntung la budak sekarangkan?.. urmmm...


sumber gambar

13 ulasan :

Emma berkata...

wow! lawa r.. ni guna kamera ap ni? nk kmpul duit, nk beli r.. hoho. dlu suka maen belon, time cuci kain kat mesin basuh, selalu maen belon.. skg x dh..

Nuraihan Kassim berkata...

wahh ! awesome la poksu ! sgt chantek.. nk tgk ulang2 kali nie..:D
Nice info ! jom tgk nie..http://nurrizz.blogspot.com/2012/07/jom-uji-kepantasan-anda-menaip.html, http://nurrizz.blogspot.com/2012/07/cara-elak-blog-kene-hack.html :)

Tinta Lana berkata...

Salam nasir.. :)

Yang gmbr no 3 tu nasir, nampak kan separuh dah pecah, separuh lagi belum..

Lana terbayangkan debunga-debunga lak yg no 4 tu,heh3 (-_-)

nasir hamzah berkata...

Memang cantik gambar ni.. nasir kurang pasti pulak dia guna kamera jenis apa.. hehe dulu tu masa kecik2 ek emma... sekarang pun boleh.. tapi pastikan jangan ada orang yang nampak..ehehehhh...

thanks emma...

nasir hamzah berkata...

Memang claass gituh!! eheheee.. aha tengok ler 100x pun takpe rehan..hikhik...

nasir hamzah berkata...

Salam gak lana, Yer Lana.. tapii.. bukan debunga-debunga cinta kann Lana? ehehe...

www.QueAchmad.com berkata...

subhanallah, cantiknya

nasir hamzah berkata...

terima kasih que achmad...

Boni JLL3 berkata...

smart gila.. macam virus yang sedang tersebar

nasir hamzah berkata...

ye tak ye gak ek boni, dah mcm virus merebak la pulurk..hehe

thanks boni.

NAL berkata...

wow..memang menarik la..mesti molekul2 dalam belon air tu berlanggar sesama sendiri.. :)

Muttallif berkata...

Memang cantik :) Sangat Cantik :)

caliph shuriken berkata...

pic yg menarik.. siyes ni kali pertama tgk versi gerak perlahan ^^

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..