Jumaat, 21 Disember 2012

Misteri Trafik Yang Terus Menjadi Tanda Tanya...

Assalam...

Apa kabar kawan2ku semua.. di harap semoga korang sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera.. (dah macam tulis surat zaman 80an)


Sebenarnya NH ada kemusykilan sikit pasal trafik blog NH dalam 3hari ni, awat trafik cam secara tiba2 naik mendadak, sampai ben ashari pun kalah! haha.. ok NH tipu..


selalunya tak macam ni pun.. blogger macam Nh bila jumpa cam ni jadi jakun sikitlah.. haha

Tapi Takdalah sampai mengalahkan abg ben kita kan, Lagipun blog dia 100 peratus dari air tangan dia, cam blog NH ni banyak main cedok2 campur2..huhu... Tapi adalah peningkatan sikit.. bukan NH tak suka, Tapi terkejut pula rasanya.. 

Bila NH kaji top trafik blog NH ni datangnya dari JOMLIKE.MY...  tapi bila di klik link tu tak dapat pula masuk ke laman sesawang nya.. kenapa yer? rupanya macam dari like fb? mungkin ada yang ping kan entri NH ke fb ker? Huh pening pala dibuatnya...

Siapakah gerangannya.. Kini terus menjadi misteri yang tak dapat NH ungkaikan... ( haha senang je buat keputusan) Apapun NH nak ucapkan terima kasih jika beliau telah memantu menaikkan trafik blog ni.. dah lama rasanya blog NH tak dapat trafik macam ni.. mestilah sukakan..

Oklah NH minta ampun dan maaf kalau entri ni ibarat syok sendiri, Tapi bukan begitu maksud NH,  NH cuma hanya nak tahu je.. dan dikesempatan ini NH nak ucap terima kasih juga kepada kawan2 semua yang sering berkunjung ke blog NH ni... Rajin2 lah bertandang yer, kalau mana awek2 yang single tu aha datang lah meminang terus.. haha.. gurau ok...

7 ulasan :

Asmar Arafad berkata...

sukanyer kalau trafik saya pun cam NH

miss yatie berkata...

tak apa..apa2 pun Alhamdulillah...

suria lekatlekit berkata...

alhamdulillah rezeki juga tu

kisah sedih >> PERGINYA TINGGALKAN ISTERI BARU 6 BULAN DI NIKAHI & ANAK YANG BERUSIA 4 BULAN DALAM KANDUNGAN
Untuk semua >> NAK TAU MACAM MANA KERETA F1 DI BUAT?

boni kacak berkata...

inilah namanya rezeki bro.hehehe.. bukan senang nak dapat traffic macam tu.. tahniah.. mohon curi sikit traffic ye.hahaha

Muttallif berkata...

Untunglah :) Semoga semakin berjaya NH

ewanthology berkata...

traffic tinggi pun pening jugak kan

uncle berkata...

hebat betul tengok trafik kamu..huhuuu sungguh-sungguh memotivasikan diri uncle.!!

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..