Sabtu, 24 November 2012

Blog nasir hamzah di tutup buat sementara waktu...

Salam sejahtera buat kawan2 dan pengujung blog nasir hamzah..

Di sini NH nak bagi tau kat korang semua yang blog ini akan ditutup buat sementara waktu bagi memberi laluan kepada kerja2 ubah suai pada blog ini, insyaAllah bila dah okeh NH akan open kembali blog yang tak seberapa nak dikenali ramai ini.. hukhuk..

Tak lupa juga NH ingin mohon maaf jika beberapa waktu kebelakangan ni terlalu kurang dapat menjenguk blog2 korang semua, masa amat membataskan...

Apapun korang tetap NH ingati dan hormati... nice to meet you semua...

3 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum nasir :)

Mungkin ini yg terbaik kot. Ambil masa untuk renovate, pada masa sama fikir kembali apa yang kita dah buat dan apa yg kita nak buat pasni kan nasir?

Eh, rasa mcm nak renovate gak,hik3

Muttallif berkata...

Nice for You NH. Semoga blog ini menjadi satu blog yang lebih berjaya.

Perubahan kepada yang lebih baik :)

KY berkata...

wahhh...berwajah barulah nanti...ok, KY tunggu

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..