Rabu, 21 Mac 2012

Lelaki normal atau gay?



nak kesan seseorg lelaki itu gay atau tidak? cuba cek jari anda..

hahaha, lawak2.. dengan berpandukan jari jemari sudah boleh mengetahui seseorang itu songsang.. tak tau lah sejauh mana kebenaran nya..

dah cepat cek jari masing2.. huhu.. jangan marah ye kawan2.. aku buat entry ni bukan untuk menyinggung perasaan sesiapa.. saja untuk hiburan dipetang hari..

okay selamat petang...

posted from Bloggeroid

10 ulasan :

❤ cik ieYra ❤ berkata...

macam tak caye jek .
kne check dlu lha neyh . takOt dapat yg songsang je .
hahahaa

gurau-II je .

nasir hamzah berkata...

bhahaha, baik cek cepat sbelum terlambat.. kehkeh..

[PCL] berkata...

haha serius aku macho man..

nasir hamzah berkata...

pcl dah cek.. wah macho men.. top melatop,keheeheh

ieda berkata...

adehh ada gak macam nie ..
leh percaya ke dik ;)

Pemandu Teksi JB berkata...

sama lah aku, macho man juga... nasib baik tak sama panjang jari aku ni..he he

nasir hamzah berkata...

huhu, entahlah kak ieda, hanya sekadar hiburan jer.. hekhek..

nasir hamzah berkata...

haha, nasib baik en zarin cepat check..haha..

Yas y berkata...

Iskkk....awat jari telunjuk aku lg panjang dr jari yg satu lg tu...petandanya mende ni bro?? Heheheh...........

nasir hamzah berkata...

wah jari telunjuk pulak tlebih panjang? kalau gitu bro bukan macho man lg ni. tapi superman berkuasa dua..hua hua..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..