Jumaat, 30 Mac 2012

MANGKUK TANDAS MELETUP



Ish, ish, ish... aku tak sangka mangkuk tandas pun boleh meletup.. baru pertama kali aku dengar.. tapi itulah hakikatnya.. baca petikan dibawah ini..

gambar hiasan

KUALA LUMPUR: Seorang pengguna transit aliran ringan (LRT) bernasib malang selepas terkena satu letupan menyebabkan cedera dalam kejadian di sebuah tandas di Stesen LRT Sri Rampai, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 1.20 tengah hari itu, mangsa Muhd Shakereen Basri, 22, cedera di paha, punggung dan belakang badan akibat terkena letupan dan serpihan mangkuk tandas yang pecah.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan berkata, letupan berlaku daripada mercun yang kemungkinan diletakkan budak-budak nakal.

sumber dari berita harian..

Nasir Hamzah: teringat masa malam raya, tengah bawa motor tiba-tiba budak jalanan baling mercun, terkejut sudah, nasib tak jatuh.. huhuu..


7 ulasan :

firstreload berkata...

***promosi HOT!!***
jana pendapatan lumayan secara full time atau part time.
Sesuai untuk sesiapa sahaja,pelajar,suri rumah atau peruncit.
Harga pendaftaran serendah PERCUMA.
Anda tidak perlu keluar modal satu sen pun.
Promosi sah selama sebulan sahaja.
CEPAT,SEBELUM PROMOSI TAMAT.

http://firstreload.blogspot.com/

NAL berkata...

wah, tak sangka betul..
jom pilih kek di blog NAL..

Pemandu Teksi JB berkata...

Lucu pun ada, kesian pun ada kisah mangkuk tandas ni....
http://zarincepp73.blogspot.com/2012/03/batu-pahat.html

nasir hamzah berkata...

tu lah nal kenyataannya, kesian budak tu..

nasir hamzah berkata...

tahu takpe en zarin.. mcm2 boleh terjadi.. kadang2 yg tak masuk dek akal..

bebeldotsorang berkata...

astaga jahat betul la..org yg tak bersalah kena..cuba kena pada keluarga diorg pula..

nasir hamzah berkata...

betul tu.. macam mana kalau berlaku pd keluar dorang.. em.. ajer payah..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..