Selasa, 27 Mac 2012

STATISTIK PELIK BIN AJAIB

ASSALAMMUALAIKUM

Apa kabar pakcik makcik, abang kakak, adik adik semua.. semoga anda sihat dan sentiasa ceria-ceria selalu hendaknya.. Entry kali ni lebih kepada santai jer.. layan jelah ye..

 Ok sebenarnya sy nak kongsikan kepada anda semua gambar yg saya rasa ada sedikit pelik bin ajaib dimata saya.. di ulangi, dimata saya ye, tak tahu dimata anda ianya pelik atau tak.. kiki.. apa tu? ce cuba anda semua lihat pada gambar dibawah ini.. gambar ini saya ambil dari statistik di blog saya .. okey mari kita tengok apa yg pelik bin ajaib tuh.. hehe..


statistik blog nasir hamzah

Haha, apa yg anda dapat lihat? nampak tak seperti satu lakaran wajah seseorang  yg memakai topi?? betul tak?? haa, pelik kan, itu lah yg saya rasa istimewanya gambar ini dan saya kongsikan kepada anda semua...

Semoga anda terhibur dengan gambar yg saya paparkan ini..
Sila klik like jika anda suka entry ini yer..

...TERIMA KASIH...



8 ulasan :

✿ pink velvet ✿ berkata...

ha'ah lah...mcm jejaka hensem pakai topi #ehh!

Nelly The Strange berkata...

macam sinyu! hahha

nasir hamzah berkata...

haha,jejaka ensem pulork.kiki.. bkan jejaka jongang.huhu..

nasir hamzah berkata...

lah sinyu tu ape? yg kartun tu eh.hua3x

[PCL] berkata...

bg pcl, kalau kita pandang ke suatu objek umpamanya pokok, bukit dan sebagainya dlm masa yg lama sket...mesti ada npk iras2 rupa orang, adakah kita berhalusinasi sebenarnya ??

nasir hamzah berkata...

ye Pcl, memang betul Pcl cakap..kadang2 bila tengok pokok ke atau apa2 saje pun.. mesti ada mirip wajah atau apa2 saja yg berkenaan.. sy rasa mungkin ianya semulajadi atau mungkin secara kebetulan..

Pemandu Teksi JB berkata...

Sikit-sikit macam muka en. Nasir kan?

nasir hamzah berkata...

haha, muka en nasir ensem sikit lagi.. hahaa...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..