Rabu, 14 Mac 2012

PENAMPAKAN HANTU PEREMPUAN


Selamat bercuti bagi anda yg masih bersekolah, dan selamat bekerja bagi anda yg telah bekerjaya.. hehe. macam biasa aku nak kongsi gambar penampakan hantu di sebuah lokasi yg mana aku harus merahsiakannya.. 


Menurut dari salah satu sumber, ketika dua org sahabat ini bergambar di salah satu lokasi, secara tidak sengaja terakam gambar entiti tersebut di belakangnya, diantara bahu dua org sahabat ini.. dan bila di lihat betul2 entiti tersebut seperti seorang wanita yg sedang berdiri.

Jika diamati lagi, terdapat satu lagi entiti dapat dirakam pada sebelah atas bahu kiri lelaki berbaju merah. jika gambar yg dipaparkan ini terlalu kecil anda boleh zoomkan atau simpan sahaja di pc anda dan lihat.

Terpulang pada anda untuk menilainya. apa yg penting jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri..


...SEKIAN...

*************************************

2 ulasan :

Unknown berkata...

seram je nak zoom...takut termimpi2...hihihi..:) misteri..

nasir hamzah berkata...

tu ler yg ditakutkan.. keh3

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..