Jumaat, 8 Jun 2012

Gambar Seram Wanita Bertudung Di Jeti Pulau Tioman

Penampakan hantu berikut ini dilalui oleh seorang Pegawai Penguat Kuasa Jabatan Taman Laut Malaysia (JTLM).. Dia yang sedang menjalankan tugas di Jeti JTLM Kampung Tekek, Pulau Tioman tidak menyangka bahawa gambarnya yang dirakam oleh rakan setugasnya itu muncul imej pelik disebelahnya.. 


Menurutnya semasa dia sedang berdiri di sebelah tiang jeti, dia langsung tidak menyedari kehadiran makhluk mencurigakan itu di sebelahnya, sehinggalah rakanya memberitahu tentang penampakan itu kepadanya.. Dia yang terkejut dengan penampakan itu terdiam seketika sebelum menceritakan pengalaman yang dilalui kepada rakan-rakan yang lain pada keesokkan harinya. Dia yang telah berhidmat lebih lapan tahun dalam egensi itu mengakui telah beberapa kali melihat makhluk itu muncul didepan matanya....

6 ulasan :

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

ni klu terjadi kat patik ni mau pengsan ni..

Adylia Qarissa berkata...

emmmm..macam edit jer nie..

nasir hamzah berkata...

Fauzi, eheheh.. pengsan terus ek..hihi

nasir hamzah berkata...

Adiylia, Entahlah, nampak cam edit.. tepi bila tengok betul2 cam ori.. huh pening sudah...heheh

Tinta Lana berkata...

Salam..salu kan, bila tngkp gmbr, jadi cmni..'makhluk' tu cuma ada bila gmbr sudah diambil.

apapun, ant tanda2 lau benda cmtu dtg, bulu roma kat blkg leher naik..betul ke nasir?

nasir hamzah berkata...

@lana..memang biasa begitulah lana, untung dia tak muncul masa gambar telah diambil.. kalau dia muncul masa tengah ambil gambar tak ke haru jadinya..huhu terus pengsan gamaknya nanti..hehe

biasanya kalau benda tu dekat dengan kita bulu roma akan meremang, tapi tengok jugalah.. sukar untuk dipastikan kebenarannya...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..