Sabtu, 2 Jun 2012

Jom Mandi Kat Kolam Renang Palsu





Apa kabar kawan-kawanku semua, semoga korang sukses selalu, Kali ni Nh nak bawak korang mandi kat kolam ilusi, yang pasti baju korang tak akan basah okeh!!  amacam menarik tak... yelah korang semua mesti dah boringkan mandi kat kolam yang betul-betul tu.. Jadi kita tukar angin plak nak.. haha.. napa semua tercengang tengok Nh ni?? tak.. nh belum giler lagi!!.. sure.. bhahaha.. kalau korang tak percaya haa tengok sendiri gambar kat bawah ni.. mesti korang teruja gituh.. har har har....











Amacam!! sudah percaya?? aper!! taknak pergi? hais... penat jek promot kat korang.. huh!

7 ulasan :

NAL berkata...

Ha??? tak nak la NH. Bukannyer boleh mandi pun. Hurmmm, mcm mna diaorang masuk ke dalam yer?

sis92 berkata...

uwahh i kat mana, jepun kah?

Masha Meisters berkata...

eh..pelik je..takut pun ada...bole ke? datang dari mane pulak org tu??? haha

Tinta Lana berkata...

Salam nasir..

lau tak kat Jepun,musti kt China..tpi, pe tujuan utama uat cmni eh,heh3.

syiok jugak cmni, menyamar, buat2 berenang 24j smpai tak naik kepermukaan..fuhh,hebakk2, hak3

Boni JLL3 berkata...

hahahaha.macam ni pun ada?? senibina yang pelik2 tapi menarik..

BlueiceButterfly berkata...

~macam best ja..hehe kalaula ada kat rumah..boleh tunjuk teror kat kawan2..haha

Tanpa Nama berkata...

lahh die letakcermin bwah air tu

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..