Jumaat, 22 Jun 2012

Gambar Anak Anjing Laut Tersenyum Manis Berjaya Dirakam

Memang comel bila Anjing Laut ni tersenyum.. huh rasa macam nak bela je sekor pun jadilah.. rasa cam nak picit-picit je telinga dia, rasa cam nak peluk-peluk jer wat bantal peluk.. hehe.. memang comel!!

Gambar anak Anjing laut Harpa di Kanada ni telah berjaya dirakam oleh seorang Fotografer yang bernama Keren Su.. Beliau sanggup merangkak diatas Ais bagi merakam aksi-aksi anak anjing ini yang sedang tersenyum manis.. Walaupun tempat ini jauh terpencil di Kanada dan memerlukan helikopter untuk kesini namun itu tidak menjadi masalah kepada beliau..

Apalagi jom kita membalas senyuman manis Anak Anjing Laut nih okeh!!




Alahai napelah ko ni comel sangat wahai anak anjing laut.. geramnya!!

13 ulasan :

AMALINA YAAKUB berkata...

comelnya dia ni.. rasa nak cubit cubit ja.

ikaa sharin berkata...

alahai , cair betul tgk binatang ni senyumm . kalah dengan senyuman manis gua . hihii :p

uncle berkata...

nasib baik tangkap gambar anjing laut tersenuym..kalau beruang kutub..alamat..senyum dalam perut jawabnya hahahha

NAL berkata...

sejuk jer tengok senyuman anak anjing laut ni..dah mcm iklan ubat gigi :)

delarocha berkata...

mmg cute

caliph shuriken berkata...

confirm x hantu kn en3 ni, hukk...

ϟ Zeera AzZahra berkata...

wahh comel giler... mcm jinak je anjing laut ni! agak2 boleh bawak balik sekor tak bela..? haha.. btw, salam perkenalan.. ;)

Tinta Lana berkata...

Salam..heh3, klakar komen caliph.. ^_^

Kat gmbr no2 tu, kalau lah betul2 dpn lana, mau gak terkam habis2an,hahahaha. comel sgt, siap peluk cumil2 badan ia >_<

etuza berkata...

hebat ni Nasir, lembut ja bulu2 tu...subananallah Allah maha besar..

Muttallif berkata...

Comel pulak anjing laut tu yer :)

sis92 berkata...

kenapa dia lagi comel dari sis
majok =,=

siti_naqiah berkata...

atoto kiutnye, nak picit-picit je ase :D

zana berkata...

pandainya dia senyummm :D
rasa macm nk picit2 je hahaha...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..