Ahad, 3 Jun 2012

Gambar Burung Mempunyai Dua Kepala Dan Tiga Paruh Ditemui



Salam berhujung minggu buat korang semua, Kali ni nh nak kongsikan gambar seekor burung yang boleh dikategorikan sebagai pelik! burung ini telah di jumpai di Northampton, ketika itu seorang wanita yg bernama April Britt mendengar kicauan burung tersebut dari arah pokok di belakang rumahnya.. beliau yg berasa sangat pelik melihat keadaan burung itu terus mengambil gambar burung tersebut.. dan beliau meletakkan kembali burung itu sebelum didapati hilang pada keesokkan harinya..

menurut sumber burung ini dari jenis burung Cardinal dan ianya mengalami kecacatan, mungkin juga peluang burung ini hidup adalah sangat tipis akibat dari kecacatan kekal... jom kita tengok gambarnya...




Comel anak burung nikan? macam kembar siam pun ye jugak.. apapun setiap apa yang ALLAH jadikan pasti ada terkandung hikmah yang tersembunyi disebalinya...

5 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Bulu ia..gebu geban..hik3. comel2.. tpi, sian..burung suke teleng kepala..cmna lah ni..

Noh Kodiang berkata...

two head dragon...perghhhhhhhhh

uncle berkata...

bukan senang nak tengok benda yg jarang nih ...

etuza berkata...

Pelbagai perkara pelik berlaku, tapi Allah maha hebat mampu ciptakan semua tanpa kita duga..

Boni JLL3 berkata...

memang sangat2 comel.. rasa mcam nak cubit2 je perut dia yang tembam tu,..hehehe

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..