Isnin, 30 April 2012

Merungkai Misteri Di Sebalik Pasaraya Tesco

Kisah misteri kali ini berkenaan sebuah pasaraya tesco Mergong yg dikatakan panas dan berhantu, jom kita baca kisah seram disebalik Pasaraya ini..




Menurut penulis blog melayukini.net, jika pelanggan yg membawa anak kecil masuk ke dalam pasaraya ni mesti secara tiba-tiba budak tu menangis..




Sumber yg di perolehi dari pihak kedah2u pula terdapat dua buah kubur di sebelah pasaraya tesco yg cuma di pisahkan melalui zing yg dikepung di sekeliling pasaraya itu.. maklumat yg diterima oleh beberapa pekerja tesco dan salah seorang pekerja restoran makanan segera di situ, mereka sering kali terlihat penampakan lembaga hitam sedang bertenggek di atas dahan pokok di kawasan kubur tersebut ketika mereka pulang dari kerja lewat malam.. 




Seorang pengawal disitu juga memaklumkan bahawa dia sering kali terhidu bau wangi dan akan berasa seram sejuk ketika bertugas dikawasan itu.. dua buah kubur itu pula tidak diketahui siapa pemiliknya dan tiada tindakan susulan dari pihak atasan dalam menangani misteri kubur yg terus menjadi misteri sehingga kini.. Wallahualam..




P/s: Ada sapa-sapa rakan blogger yg pernah ke sini? mana tahu ada pengalaman seram ke? boleh ler kongsi kat ruang komen.. 


Sumber dari melayukini.net dan kedah2u.com

10 ulasan :

eizrul eizad berkata...

tak dak apa2 pun,selalu aku g..

Muttallif berkata...

Wow! Kalau dekat dah ada poko ara...agak menyeramkan jika dilihat dari gambar.

NAL berkata...

seram ni..

Sis AI berkata...

Err.. Ok.. Mnakutkn.. Sbelum ni bro ada ckp jgk kan psl Tesco n kubur ni? Sbb rsanya prnh dengar la. Apapun, apa lagi, trus buat tanah prkuburan jela, haha! Manala dtg kbur dua tu..

deno berkata...

heee.. cerita seram lagi.. tapi kenapa ya asal ada kubur je mesti ada hantu... mmg mcm tu eh? tak suka hantu!

sis92 berkata...

aiyak cite seram lagi wuuuu
nasib baik tesco kat jb takdak kubur tepi dia

nasir hamzah berkata...

hehe, susah juga kan, rupanya banyak cerita seram yg berlaku dalam malaysia ni yg belum habis dibongkar..tet...

etuza berkata...

memang seranm nampak keadaan dalam gambar, rajin ya nasir cari cerita seram.blog nasir nasir punya taulah kan. tahniah ini antara identiti blog nasir..so teruskan info

nasir hamzah berkata...

terima kasih etuza..hehe

mrs eyza berkata...

penah bawa baby pergi tukar pampers kat tandas tingkat atas tesco, dia nangis tak henti sampai masuk dalam kereta pun duk menangis lagi...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..