Sabtu, 14 April 2012

Kereta Paling Unik Di Malaysia



lihat bonet kereta ini

Comel menarik kau memang debomm.. Hehe


Unik tak kereta ni.. Amacam jika korang upgrade kereta korang macam ni.. Mesra alam gitu lor...


Nh : tak pernah terfikir ada kereta macam ni.. Respek ar kat tuan punya kereta ni.. Bijak-bijak.
posted from Bloggeroid

6 ulasan :

[PCL] berkata...

model Tiara ke tuh ??

nasir hamzah berkata...

a.ah PCL proton tiara.. unik kan..

Azmi Khan berkata...

tiara tu....
die modified....

nasir hamzah berkata...

bonet kereta tu tanggal jadi dia pasang plastik buat sementara kot.. hehe

Ahmad Zarin berkata...

ha ha ha...Bukan unik ni En Nasir, Asal boleh jer ni namanya..he he

nasir hamzah berkata...

hehe.. tengah tunggu gaji lah en zarin tu yg buat sementara pasang plastik dulu, bimbang masuk hujan..
kreatif aper..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..