Isnin, 30 April 2012

Gempar!! Penampakan Hantu Tanpa Kepala?

Assalamualaikum


Hari ni Nh nak kongsi satu gambar yg baru-baru ini dikatakan tersebar di facebook yang pengirimnya memuatkan gambar ini melalui sistem Blackberry Messenger (BBM).


Menurut sumber yg Nh baca, gambar ini diambil di Makassar Sulawesi Selatan dan pengirimnya tidak pula diketahui siapakah gerangannya.. sila lihat dulu gambar dibawah ini bagi membangkitkan rasa seram terutamanya yg takut dengan cerita-cerita seram..huhu




Jika korang perhatikan gambar diatas ini terdapat seorang lelaki berbaju belang di sebelah kiri lelaki yg sedang bergambar dgn 3 org awek yg comel loteh ituh..hukhuk..


Apa macam nampak tak? Tapi pada pandangan Nh lah, mungkin ketika sesi bergambar oleh 4org kawan ni, maka lelaki yg berbaju belang tu malu lah, bila dah malu tu, dia tunduk lah. Tu yg nampak badan dia ajer lah.. Tu pada pendapat Nh lah kan. Tak tahu lah pendapat korang camana pulak lah.. Adeh berapa banyak lahhh dah..hukhuk.


NH: So Nh nak mintak pendapat koranglah mengenai gambar di atas neh.. Apa jua komen korang, komen lah kat ruang komen yg tertulis perkataan KOMEN di bawah ini yer.. Adoiyaai.. Pening sudah..


Sumber gambar 

14 ulasan :

sis92 berkata...

ish saja je kan nak takotkan ..haiyoo
nasib baik tak seram sgt hehe
sis pun sependapat lah dgn abam nh..fikir positif je ni haha

nasir hamzah berkata...

hehe, betul tu sis,fikir positif sudah.. kalau tak nanti takut lak ek..hehe

Boni JLL3 berkata...

hehehe..tak tau la..kadang2 bila kita fikirkan sesuatu benda tu betul kadang2 dia jadi tak betul..hahaha..tapi hakikatnya, alam ghaib ni memang wujud dan kita kena percayainya

Muttallif berkata...

Kalau taliff sendiri berada dikawasan ketika itu. Kemudian melihat gambar seperti ini, mungkin pengsan 30saat. :)

kerisperak berkata...

boleh jd camera trick secara xtsengaja.. hehe

etuza berkata...

tak ada kepala kan, seluar nampak macam corak batik ..baju lengkap. apapun kita jangan fikirkan sangat kan Nasir.

Opai berkata...

lelaki berbaju belang tu pakai seluar batik.. huhuhuh

aleen aiden berkata...

nampak macam ada je kepala yg baju belang tu? cuma mungkin dia menunduk sikit kot..hu3

Tinta Lana berkata...

Salam..

Ada kemungkinan di edit dulu? Potocop? hehe. Coz, pengirimnya tidak diketahui siapa kan?

Sebab tu la Dia bagi manusia banyak pancaindera, kalau kita guna mata untuk melihat, pastu menilai sesuatu menggunakan 1 indera saja, biasanya, kita memg akan salah.

Macam gmbr ni, kalau melalui pndgn mata kasar, mmg tanpa kepala. Tapi, macam cantik sgt plak..elok je nampak colar baju tu terletak. hehe.

nasir hamzah berkata...

a'ah lana.. nampak sangat ek.. lagipun nampak macam ada rambut sikit.. Huhu macam2 ek...

deno berkata...

kamera trik je kot ... em entahlah.. taknak fikir byk2 nanti seram!

caliph shuriken berkata...

diorg edit pic ni kn? ^^

man berkata...

hehehhe...zaman skrg semua blh bt..hhehe

Tanpa Nama berkata...

itu aja kok pusing, kan sekarang ada menu Ghost Editing pada BlackBerry....

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..