Rabu, 11 April 2012

Tips Untuk Menjaga Enjin Kenderaan Anda

ASSALAMMUALAIKUM

Apa kabar korang? sihat tak, dah makan belum? jom belanja aku makan.. heheheehh..


Tadi aku terbaca satu sumber ni mengatakan berkenaan kenderaan,.. sebut sahaja kenderaan pasti banyak perkara yg perlu kita tahu, macam-macam lah, tapi yg ini aku nak kongsikan pada korang tentang

 PERLU KE UNTUK MEMANASKAN ENJIN KENDERAAN SEBELUM DIGUNAKAN?

 kebanyakkan jawapan yg selalu kita dengar ''

 YUP!! SEMEMANGNYA PERLU MEMANASKAN ENJIN KENDERAAN JIKA HENDAK DIGUNAKAN!!

 Betulkan? melainkan kalau memang korang dah tak sempat dan nak cepat, pasti korang terus lenjan kan? hehe.. sebenarnya aku pun baru je terbaca info ni, tapi terpulanglah pada diri sendiri nak percaya atau tidak, nak ikut atau tidak kan..  hei! berapa banyak kan kan daahh..

Ok kalau korang nak tahu selanjutnya tentang info berkenaan, korang klik tajuk link dibawah ini okeh! tadaaa..


4 ulasan :

susulemakmanis berkata...

ENTRI YG BERGUNA UTK SAYA yg hanya yw drive sahaja!hehe

nasir hamzah berkata...

ye entry ini memang sangat berguna bagi pemandu2 tak kira perempuan mahupun lelaki..

PCL berkata...

bab warm-up tu...sy mmg lenjan je...tp alhamdulillah keta xde buat hal sgt.

ps...t.kash, pcl kekal dlm blog list anda.

nasir hamzah berkata...

yeker PCL.. lor kalau sebelum ni saya siap biarkan 5minit.. huhu

ok PCL Sama..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..