Selasa, 8 Mei 2012

Penampakan Hantu Di Istana Budaya

ASSALAMUALAIKUM..


Penampakan dan terus penampakan hantu... rupanya banyak gambar hantu yg dapat di rakam.. satu lagi gambar yg NH nak kongsi ini ialah gambar Hantu yg di rakam secara tidak sengaja oleh Isteri kepada lelaki di dalam gambar di bawah ini.. ok cuba korang lihat sendiri penampakan tersebut..




Menurut lelaki ini, ketika gambar ini di ambil oleh isterinya, semua pengunjung di pawagam ini telah pun keluar.. dan hanya mereka berdua sahaja yg masih berada dalam pawagam tersebut.. Jadi siapakah perempuan misteri yg berbaju putih dan berambut panjang di belakang lelaki ini?? ianya masih lagi menjadi misteri yg belum terjawab..


Korang ada jawapan? tinggalkan pendapat korang di ruang komen di bawah ini.. 


sumber dari tokobakso.com


NH: Apa itu SLE?? kalau korang nak tahu jawapannya, Sila lawati  blog 




5 ulasan :

NAL berkata...

NAL tak dapat membayangkannya..seram juga..

dyabunga berkata...

benda tu pun nk bergambar juga..huhu

Tanpa Nama berkata...

lelaki berjalan ke bawah..
dia pakai baju-t lengan pendek yg ada taris(stripe) hitam dr leher ke lengan.. (─‿‿─)

Tanpa Nama berkata...

ia betul

Tanpa Nama berkata...

Benda ni jadi dekat pawagam mana????
Takde la kalau jdi kt area penang,
aku takkan tengok wayang dh..........
huhuhuhuhuhu......

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..