Sabtu, 19 Mei 2012

Koleksi Gambar Pokok Yang Menyeramkan

ASSALAMUALAIKUM...


Apa kabar kawan-kawan ku semua, Nh rasa hari ini macam hilang semangat nak buat entry.. Otak pun rasa dah beku jek.. mungkin penat dengan tugasan agaknya.. Tapi untuk tidak menghampakan korang semua Nh nak kongsikan koleksi gambar pokok-pokok yang menyeramkan, sesuailah dengan blog Nh yang banyak cerita-cerita seram.. Harap korang terhibur dengan perkongsian ini..




NH: Pelikkan? Apapun terima kasih pada korang yang sering berkunjung ke blog NH ni, Nh minta maaf jika Nh tak berkesempatan ke blog korang, masa terlalu terhad.. Tapi insyaAllah Nh akan cuba terjah ke blog korang.. Harap korang tak berkecil hati ok.. good luck..

8 ulasan :

sis92 berkata...

arggh cmni tak nak tanam pokok hihi

nasir hamzah berkata...

huhu napa sis92 trauma ek nak tanam pokok huhi...

BeLLa berkata...

ciptaan Allah S.W.T

babycomel berkata...

yg atas skali tu cam nampak singa je rupanya,

Boni JLL3 berkata...

hehehehe.. memang sangat2 menyeramkan..

nasir hamzah berkata...

kalau lalu sebelah pokok tu lagi seram huhu

Cik Puan Muda Umi berkata...

memang seram..kalau jumpa ni mlm2,fuhhhh..menakotkan..

deno berkata...

kalau tengok lama2 mmg seram... eiii... seram!

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..