Khamis, 17 Mei 2012

GEMPAR: Jelmaan Hantu Mengiringi Selebriti Terkenal

Gambar Penampakan berikut ini telah di kongsi oleh selebriti Hollywood yang bernama Kim Kardashian, kim Kardashian telah mengirim gambar ini di twiter nya baru-baru ini. semasa itu beliau berada di dalam sebuah kereta mewah milik Scott Disick iaitu teman lelaki kepada Kaourtney Kardashian. 

Yang paling mengejutkan apabila pengikutnya di twiter menyedari di dalam gambar tersebut ada penampakan seorang budak kecil sedang berdiri di dalam garaj, Kim Kardashian hanya ketawa apabila mendapat tahu akan penampakan itu kerana dia yg sememangnya tidak mempercayai akan kewujudan hantu.. Ok jom kita lihat gambar penampakan ini..




Jelas kelihatan seorang budak kecil sedang berdiri di dalam garaj, adakah itu jelmaan hantu atau sebaliknya? susah untuk di perjelaskan...

8 ulasan :

NAL berkata...

hurmm, nampak seperti hantu tapi mungkin juga bukan sebab sesuatu benda yang dilihat daripada jauh mampu membentuk sesuatu yang pelik.

nasir hamzah berkata...

mungkin juga nal.

Tinta Lana berkata...

Salam..aaa, lana pun stuju ngan nal..lana rasa tu bukan jelmaan, macam gabungan dua objek..yg putih tu, look like a t-shirt yang digantung/terletak. yang itam tu leh jadi apa2 objek pun.

Bila tgk dri jauh, dgn jrk tertentu, ia macam bergabung..so jadila camtu..

sekian, analisis dari lana..hehehe

nasir hamzah berkata...

Yeke lana, ke lana takut. keh keh keh.. tapi mungkin juga lah apa yang nal dan lana cakap. tapi kita lihat pula pendapat rakan lain.. hi hi hi..

si kiut lavender berkata...

yeap2..

totally agree with NAL..hehehe

Unknown berkata...

seramm ad budak kat tepi tu

Unknown berkata...

kemungkinan itu ada

nasir hamzah berkata...

em apapun jua anggap jer ianya sekadar hiburan yer..hehe

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..