Isnin, 14 Mei 2012

PELIK: Muzium Dasar Laut

Muzium di dasar lautan, yer itulah tajuknya.. kenapa pulak korang buat muka pelik? NH taulah Blog Nh ni banyak cerita seram, gambar-gambar seram.. tapi tak semestinya asyik nak buat cerita seram memanjang, hehehh... gitu... Takder lah, Nh rasa perkongsian kali ni menarik jadi Nh kongsilah kat korang kan.. Jadi sama-sama kita dapat merasa.. ecehh.. lain ler kalau korang memang dah tahu kewujudan Muzium pelik neh... 


Muzium ini adalah muzium yg boleh di kategorikan muzium yg pelik!! tapi.. ianya terselit sebuah keindahan yg sangat menakjubkan..muzium ini terletak 400 kaki dari dasar lautan dan berhampiran dengan sebuah bandar di mexico, cancun.. monumen di muzium ini pula di perbuat dari Ph neutral supaya ianya tidak membawa kemudaratan kepada hidupan laut dan persekitarannya.. sudah faham, dari itu marilah sama-sama kita melihat sendiri betapa unik dan indahnya muzium di dasar lautan ini yang Nh ambil dari blog MELVISTER.COM..




Amacam? cantik bukan? erkk.. Tapi kalau tengok memalam meremang gak tiba-tiba rasa seram.. huhu..

6 ulasan :

Bahrain berkata...

wow....muzium kat laut..gempaksss..
tgk pun dah seramm..takleh sesorang nie kena reramai...haha memang unik, lain dari yg lain.

Muttallif berkata...

Cantik :) tapi kenapa berada dalam laut?

Masha Meisters berkata...

pelik je erk...huhu
tengok muzium ni teringat lak cartoon spongebob part dye wat batu muke dye...

AMALINA YAAKUB berkata...

muzium tentg manusia ka apa ni? peliknya hahhaa..

si kiut lavender berkata...

wow..

terasa terlebih teruja dibuatnya...:)

Tinta Lana berkata...

Salam..urmm..cantik! sebab dalam laut!

tapi..kena pndai berenang tak lau nk tgk? alah..tak pandai berenang..reti tenggelam je..hak3

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..