Jumaat, 18 Mei 2012

Pokok Misteri Berbuah Menyerupai Wajah Manusia

Pokok MISTERI yang mempunyai buah yang menyerupai wajah manusia ini di temui di negara Thailand.. yang membuatkan ianya lebih menarik boleh di katakan kesemua buahnya serupa dengan wajah yang sama, cukup pelik, Nh tengok dah macam kembar siam la pulark.. huhu.. 



sumber melayukini
NH: Entah buah apa agaknya yer? korang rasa buah apa?

9 ulasan :

babycomel berkata...

pelik sungguh.. betul nampak muka orang

sis92 berkata...

arrgh seram lah nak makan ..

Muttallif berkata...

ayoyoyoy...memang nampak jelas!

nasir hamzah berkata...

yer memang sangat pelik kan kawan2 ku..hihi

Boni JLL3 berkata...

yela!! unik betul jadinya.. haha.. nampak comel pun ada..

P/S : thanks ye bro atas komen tu. rasa semangat balik nak berblogging

Tanpa Nama berkata...

Rasa buah ni semasa masih kecil ditutup dengan acuan rupa manusia kot...

Tanpa Nama berkata...

BETUL2!.. KATA ipin.

Tanpa Nama berkata...

buah untuk atok toyol ngan shrek kot

Marlina Rahman berkata...

Ingat x Ade tembikai 4segi? Sbb sebelum saiz dia jadi besar,masukkan dlm peti 4segi..Vila dh besa..bentuk buah akan menenuhi ruang yg ada je...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..