Sabtu, 12 Mei 2012

Gambar Penampakan Jin Di Sebuah Masjid?



Di katakan penampakan ini di sebuah masjid yg NH tak tahu di mana.. perhatikan betul-betul di dalam line merah yang di tanda.. betul ke itu JIN? erm entahlah susah nak di pastikan..

10 ulasan :

Muttallif berkata...

Susah untuk dipastikan

SHAFIQ HASHIM berkata...

Wow Bulan Tu..nmpk kesan edit..

noorniey Azman berkata...

seyez miyez?? ;/

noorniey Azman berkata...

seyez miyez?? ;/

Cik Pensil berkata...

jin ke tu? tak pernah tgk lagi jin.
yg kat atas tu, nampak macam pakai baju je. jin pakai baju ke? haha XD

NAL berkata...

tak pasti la NH. nampaknya mcm aneh jer.

Boni JLL3 berkata...

pergh..ada dua kan tu?

susulemakmanis berkata...

grrrrrrrrrrr

caliph shuriken berkata...

nmpak aneh semacam jaa...

Tanpa Nama berkata...

hhhhhhhahahahaahaha

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..