Isnin, 21 Mei 2012

Jambatan Yang Sangat Pelik

Sebuah jambatan yang dibina merentasi sebatang sungai di negara netherland ini cukup pelik.. Pada kebiasaannya kita akan melihat jambatan di bina di atas air, tapi apa yang berlaku sebaliknya, jambatan ini pula dibina di dalam permukaan air.. Adeh macam-macam ada.. Seram pulak rasanya nak lalu kat jambatan ni kan?






Rupa-rupanya tujuan ianya di bina begini adalah untuk memelihara alam sekitar, sebab bahan-bahan yang di gunakan adalah bahan yang tidak mencemarkan alam sekitar.. begitulah sebaliknya..


SUMBER

9 ulasan :

Boni JLL3 berkata...

haha..walaupun pelik tapi menarik

Cik Diana berkata...

menarik. dan unik. hehe. mesra alam betul.

sis92 berkata...

woww..nk malaysia buat jugaklah hihi

NAL berkata...

sedikit pelik tapi mcm teringin lak nak menyeberangi.. :)

nasir hamzah berkata...

Wah korang semua suka ke? Nh plak rasa cam seram nak lalu kat jambatan tu.. buat ler ada... hu tak sangup nak cakap..huhu...

harith danial berkata...

habes kalo banjir tu macam mana

harith danial berkata...

habes kalo banjir tu macam mana

Tanpa Nama berkata...

kalo banjir tu macam mane

Zanna Manap berkata...

kalau hujan mesti banjir kan, menarikk mmg pon, seramm pon ad.

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..