Ahad, 20 Mei 2012

Takut Ke Der? Kisah Seram Youtuber & Blogger

ASSALAMUALAIKUM..


Entri kali ini NH rasa ada kelainan sikit, sebab biasanya cerita-cerita seram yang Nh paparkan dalam blog ni selalunya tentang penampakan, tapi pada entri kali ini Nh akan paparkan pada korang 6 buah video pengalaman seram yang di lalui oleh rakan youtuber dan blogger terkemuka seperti Cik Kaydee, Shazu, Shaf, Niman, Suraya dan mozek.. sejujurnya Nh tidaklah berapa kenal dengan mereka ini, maklum sajalah Nh kan Orang baru dalam dunia blogging nikan.. tapi bila tengok wajah dorang seperti Nh pernah melihatnya, dan Nh rasa mereka ini sudah di kenali ramai oleh semua blogger kan? Maafkan Nh okeh..





Jom santai seram bersama mereka...












credited to: Shazu [Aman Wan]Cik KaydeeCik SurayaCik Shaf & Geng Mentol Pecah - Niman Mozek

sumber Dari dunia edy

NH: Terbaik dari mereka.. cayalah der..

8 ulasan :

Boni JLL3 berkata...

dalam ramai2 tu, kenal aman wan sorang je..

etuza berkata...

teruskan ya Nasir. salam pagi ahad..

sis92 berkata...

uwaah makanan mereka lg menarik perhatian lah haha

nasir hamzah berkata...

Boni: yer boni jumpa aman wan kat pesta buku kan..

nasir hamzah berkata...

etuza: thanks yer, lama menyepi sibuk ke..

nasir hamzah berkata...

sis92: hu itu memang semetinya..heheh

NAL berkata...

tak kenal pun.. :p
nh memang suke benda seram2 ek?

nasir hamzah berkata...

begitu lah nal, memang minat tapi takder lah sampai nak jadi paranormal.. huhu thanks nal..

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..