Jumaat, 11 Mei 2012

SERAM: Video Penampakan Hantu Di Kedai Handphone





Menurut Andrew Dasilva, pengawal keselamatan di kedai hanphone ini terkejut bila mendapati rakaman video cctv yang terpasang di kedai itu merakam penampakan seorang wanita muda.. beliau mengatakan bahawa Hantu Perempuan yang menakutkan itu dilihat sedang berjalan ke arah sebuah pintu di belakang kedai dan Hantu itu sempat berhenti dan menoleh ke arah kamera cctv yang sedia terpasang...

Dikatakan juga bahawa tapak kedai hanphone itu sebenarnya, pada satu masa dahulu merupakan sebuah rumah panti asuahan kanak-kanak di zaman Victorian, menurutnya lagi, Hantu di dalam video tersebut mungkin merupakan roh salah seorang budak yang pernah mendiami rumah panti asuhan tersebut, 


Rakaman cctv itu telah di muatkan ke dalam youtube pada 26 september, (tidak pula di beritahu tahun berapa) dan dari sumber itu mengatakan penampakan itu adalah asli.. 


ada juga yang membantah mengatakan penampakan tersebut adalah  palsu..

Bagi memastikan ianya asli atau palsu cuba korang lihat dan nilaikan sendiri adakah menampakan ini benar-benar asli atau sebaliknya.. silakan di mulai!! Ceh dah terikut ikut ngomong jawa sih NH.. hehe 

 

Dah tengok? seram tak? rasa korang macam mana asli atau palsu??

sumber disini dan disini

NH: jenuh juga NH nak translate entry ini ke bahasa melayu.. huhu..

7 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum nas :)

Siap tutup2 mate dengan tgn lagi tgk video ni,hehe. Takpe2, baru kul 8.30 malam..phewww,huhuhu

Hurmm, takde lgi ke yg mcm video jepun tu? cehh,takot2 nk tgk gak,hahahaha

Muttallif berkata...

Adesss....baca kena malam2 pulak. ~~~~~~~ngeri pulak rasanya

Boni JLL3 berkata...

humanggaiihh...memang sempoi lah..siap toleh lagi tu

sis92 berkata...

serius tak nak tengok sekarang, tengok esok siang haha

Masha Meisters berkata...

uiiii....takot lorh!!!!! huhu

FARHAN berkata...

walaupun tgk pagi2 mcm nih.. tetap jgk seram.. =.=

xtau la asli ka palsu...

Ah Boy Vato berkata...

nampak menipu sangat dan dibuat2

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..