Jumaat, 18 Mei 2012

Jelmaan Hantu Cekik?

HANTU CEKIK? Itulah nama yang di berikan oleh penduduk kampung Desa Sayung Wilayah Jawa Tengah, Mereka mempercayai bahawa Anjing di dalam sangkar ini, yang telah berjaya di tangkap oleh penduduk Nglengkong, desa sayung itu adalah jelmaan HANTU CEKIK, Menurut penduduk di situ HANTU CEKIK yang menjelma menjadi seeokor anjing itu didapati muncul ketika musim kemarau dan mengakibatkan tanaman mereka kurang mengeluarkan hasil.. HANTU CEKIK itu juga di percayai akan mencekik mangsa yang sedang berkhayal tetapi ramai yang tidak mempercayai hantu tersebut menjelma menjadi seekor anjing.

kanak-kanak ini sedang melihat anjing yang di katakan jelmaan HANTU CEKIK

NH: Sukar untuk di percayai, dan Nh tak menggalakkan korang mempercayainya.. 

7 ulasan :

sis92 berkata...

sukar utk dipercayai hehe

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

awat depa bodoh sgt percaya camtu.. huhuhuhu

nasir hamzah berkata...

sis92: memang terlalu sukar sis..

nasir hamzah berkata...

TLLS: Mungkin dah jadi kepercayaan dorang kot.. sebab tu lah berkali2 Nh pesan perkongsian di blog Nh ini anggaplah ianya sekadar hiburan bukan untuk di percayai seratus peratus yer..

Boni JLL3 berkata...

agak pelik, tapi tak mustahil juga. kuasa Allah ni kadang2 kita tak sangka2..

nasir hamzah berkata...

betul nh setuju, tapi binatang tu releks jer pun, kalau jelmaan hantu cekik tu dia dah gelabah tgk org ramai berkerumun kat situ.. kan.. hehe

Tanpa Nama berkata...

hantu cekik itu ada.
dan sy pn menyaksikanya.

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..