Sabtu, 12 Mei 2012

5 Gambar Penampakan Hantu Yang Menyeramkan

Hari ini NH tak nak tulis panjang-panjang.. yang NH nak, cuba korang perhatikan beberapa keping gambar penampakan hantu di bawah ini...



Dah tengok? tu jelah penampakan hantu untuk kali ini yer kawan-kawan.. 

NH: Entry yg paling ringkas aku buat.. huhu..

14 ulasan :

Emma berkata...

gmbr ke4 n 5, hantu yg mna? hu3.. konpius.. *seram laaaa*

susulemakmanis berkata...

grrrrr..takutttttttt

Muttallif berkata...

Sangat JELAS! Hadoi...bila bukak NH punya blog, memang akan sentiasa berdebar2..hadoi.

Muttallif berkata...

Sangat JELAS! Hadoi...bila bukak NH punya blog, memang akan sentiasa berdebar2..hadoi.

Tinta Lana berkata...

Salam nasir..

sejak dua menjak ni, kita takot nak tido lambat2..sebab bnyk sgt tgk 'hantu' kat sini,bhahahaha

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

manusia zaman skrg terlalu pandai smpai gambar2 penampakkan hantu ni pn susah dh nk caya.. sbb nya semua boleh buat dgn teknologi skrg

Opai berkata...

semua ni kat Malaysia kah.??

[PCL] berkata...

yeah bagus NH kekal dgn entri2 seram...syabas.

p/s: @nasir hamzah: terima kasih...syukur alhamdulillah semuanya kena ada target..insyaallah.

nasir hamzah berkata...

adeh sorila tak dapat nak membalas komen. mklum le sibuk kojer je. hu apapun thanks ye semua :)

deno berkata...

erk.. deno memang takut hantu seriously sbb deno pernah nampak okeh! bila deno tengok gambar ni deno jad teringat balik.. emm.. peristiwa deno nampak lembaga hitam.. mmg takut! dan masih ingat.. nak kena cerita ke kat blog deno? huhu

Tanpa Nama berkata...

FUHH!!!!!!!!! SERAMMMMMMMMMMM GILER GAMBAR HANTU TU PEH TEGAK BULU ROMA

Tanpa Nama berkata...

hantu pocong la

Tanpa Nama berkata...

padan muku hang

Tanpa Nama berkata...

dak kat rumah ang

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..