Selasa, 29 Mei 2012

Lagi Video Penampakan Mahluk Ghaib

Ok hari ni Nh pun busy sikit, jadi tak dapat nak mengomel panjang.. Nh rasa nak kongsi kat korang semua vd yang Nh jumpa kat youtube, nampak macam seram gak video ni.. vd ni khas buat korang semua.. layanzzz.... heheheh..


hanya gambar hiasan



Pada Nh yang paling seram masa saat ke 32, hantu tu melintasi depan kereta.. hui serammmmm... Apapun ingat ok hanya sekadar hiburan, jangan terlampau takut dan sewaktu dengannya.. heheh..

2 ulasan :

uncle berkata...

perghhh penampakan pontianak..sampai berduyun-duyun orang pi rakam ...hantu tu pun nak glamer gak hihihi

ch000tz axoera ヅ berkata...

haiiishhh sajer lah tu kan hehe

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..