Ahad, 13 Mei 2012

VIDEO Penampakan Hantu Paling Seram 2012


NH kembali lagi dengan perkongsian video seram terbaik dari Negara Matahari Terbit, Haa.. Rasanya video yg lepas bertajuk PENAMPAKAN HANTU PALING SERAM tu memang lah dah cukup seram!! Tapi kalau korang nak tahu video di bawah ini lagilah seram..NH tonton video ni pun ramai-ramai lorh.. tak berani tengok sorang-sorang.. huhu penakut rupanya NH ni ekk.. ekekekkk... 

Video ni anak sedara NH yg share kat fb.. Jadi apa salahnya kalau NH kongsi kat sini kan. Ok lah NH taknak banyak ngomong sih!! korang tonton lah yer.. Tapi ingat kalau apa-apa berlaku NH tak bertanggungjawab.. hehe.. cuma nasihat NH jangan ler tonton sorang-sorang, ajak ler sapa-sapa janji ada kawan yer.. dan mulakan dengan bacaan Bismillahirrahmanirrahim...


NH: Aper macam seram tak? huu memang seram, korang tak caya NH cakap.. Haa kan dahh...hikhik...

3 ulasan :

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

panjang sangat la pulak.. jenuh nk tgk smpai habis..

Boni JLL3 berkata...

yang dalam kereta dengan yang dalam opis kena tarik tu betul ke? macma mengerikan je

Muttallif berkata...

NH, dah tengoh sampai jabis tadi....adess...seram!

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..