Selasa, 8 Mei 2012

Penampakan Lembaga Hitam Di Sebuah TOKO

ASSALAMUALAIKUM..

sila lihat dahulu gambar penampakan lembaga hitam di sebuah Plaza Sukaramai di salah satu daerah di Indonesia ( NH tak pasti apa nama tempatnya )


Menurut dari sumber yg NH perolehi gambar ini di ambil oleh seorang teman kepada gadis di dalam gambar ini di sebuah pasaraya yg sudah di tutup.. pada mulanya gadis yg bernama merry ini tidak perasan akan adanya penampakan tersebut, sehinggalah dia menunjukkan gambarnya itu kepada rakan-rakannya barulah dia dapat tahu yg terdapat susuk hitam pada gambar itu sedang berdiri di belakangnya.. seolah-olah lembaga itu turut sama mahu bergambar dengannya..

tempat itu juga memang terkenal dengan kisah-kisah mistik, pekerja-pekerja yg berdekatan juga tidak terkecuali pernah terlihat kelibat penampakan hantu di sekitar tempat tersebut..

Security di situ juga turut mengakui dengan penampakan hantu di kawasan itu.. tapi beliau menganggap itu sudah menjadi satu  kebiasaan..

sumber : tribunnews.com

NH: Lelaki dan perempuan : BERDEPAN DENGAN MASALAH? benarkah?? untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut sila kunjungi blog 


4 ulasan :

sis92 berkata...

nasib baik tak ada muka yg jelas huhu

etuza berkata...

tengok gambar pun dah seram ni Nas..hehe

Emma berkata...

tba2 aku rasa seram nak g tandas sorg2.. adehhh

Muttallif berkata...

Memang taliff akan demam...mintak dijauhkan

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..