Khamis, 3 Mei 2012

Nayati Shamelin Moodliar Sudah Di temui





korang ingat tak entry Nh pasal budak hilang tu? ha Alhamdulillah berkat doa korang semua kini Nayati shamelin telah pun di temui. syukurlah dia tak apa-apa. korang boleh baca sumber di bawah ini.

Menurut kenyataan dari KETUA POLIS KUALA LUMPUR,

Nayati telah ditemui di Hentian Rehat dan Rawat (R&R) Sungai Buloh pada 3 Mei 2012, lebih kurang jam 7.55 pagi. Kanak-kanak tersebut kini berada dalam keadaan selamat bersama keluarganya dan tidak mengalami sebarang kecederaan. Pihak polis masih lagi meneruskan siasatan lanjut berkaitan kes ini. Dalam kejadian kira-kira jam 7.30 pagi itu, mangsa, Nayati Moodliar yang berada di hadapan sekolah berkenaan dilaporkan tiba-tiba ditarik seorang daripada suspek masuk ke dalam sebuah kereta jenis Proton Gen 2 berwarna hitam...

nh: jagalah ahli keluarga anda sebaiknya. malang tidak berbau..
posted from Bloggeroid

4 ulasan :

[PCL] berkata...

eh..mana la anak2 aku...untung ada suriku yg sentiasa ada di rumah...syukur dgn keadaan ini.

p/s : always taking care.

AMALINA YAAKUB berkata...

alhamdulilah dah jumpa..

Sis AI berkata...

Alhamdulillah.. Nsib baik takde pape.. Allah sayangkn kluarga tu, Alhamdulillah.. Lain kali, msti lbih hati2. Even time skolah rendah, prents sy mmg larang sy dgn adik sy tnggu kat luar skolah. Msti tnggu dlm pagar skolah..

Koding berkata...

alhamdulillah... syukur...

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..