Selasa, 22 Mei 2012

KERETA PALING KECIL DI DUNIA

ASSALAMUALAIKUM..


Perkongsian pada hari ini Nh akan bawakan korang melihat sendiri sebuah kereta yang terpaling terkecil di dunia.. kereta ini adalah ciptaan seorang pereka Britian yang bernama Perry Watkins, beliau telah mereka cipta kereta ini bersempena ulang tahun ketujuh dalam satu majlis.. yang pastinya  kereta ini bukanlah kereta mainan hokeh..




Pereka Britian, Perry Watkins memandu kereta paling kecil di dunia dalam majlis merayakan Hari Guinness World Records di London, semalam. Kenderaan berkenaan adalah ciptaan Watkins dan berukuran 104.14 sentimeter tinggi, 66.04 sentimeter lebar dan 132.08 sentimeter panjang sempena ulang tahun ketujuh dalam majlis tersebut.. – Foto AFP

sumber dari amekaw.com dan informasi.my
Comel kan? siap ada butang kunci kat belakang tuh, macam mana gaya lah nak bawak kereta macam ni agaknya.. Tapi Nh suka.. 

4 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

weee comel gila

nasir hamzah berkata...

yer sis dapat beli satu ni ok gak..hihi

caliph shuriken berkata...

mr bean msti jeles tgk diorg drive keta cmni, hikk...

nasir hamzah berkata...

bukan jeles lagi..tapi terus menangis tersedu2..huhu

PERHATIAN

Cerita hantu dan kisah-kisah seram di Blog Nasir Hamzah ini adalah sekadar hiburan semata-mata. Penulis blog tidak menggalakkan kepercayaan kepada tahyul dan khurafat. Anggaplah kisah-kisah seram ini sekadar hiburan untuk anda semua.. Ribuan terima kasih diatas sokongan yg anda berikan. Sila berkunjung kembali..